Den visuelle identitet er de farver og den typografi, som bliver synonymt med dit brand og din virksomhed.

Fordele ved at have det på plads fra start:

  • Det skaber genkendelighed fra start hos dine potentielle kunder.
  • Det virker det professionelt.
  • Du sparer uanede mængder af tid ved ikke selv at skulle rode rundt og lege grafiker, når du skal sætte sidehoveder ind på SoMe profiler, nyhedsbreve, etc.

Som grafiker kan Susanne hjælpe dig med at sammensætte farver og skrifttyper således:

  • At det passer til din personlige smag.
  • At det signalerer de værdier, du ønsker at være formidler af.
  • At farvesammensætningen virker professionel og er afstemt, så det er læsbart på hjemmeside og andre medier, hvor det skal bruges.

Vi udvikler umiddelbart ikke et logo fra start, men ved hjælp af typografi og farver skabet vi din virksomheds visuelle identitet, som kan bruges til bannere øverst på hjemmesiden og andre kanaler, hvor du ønsker at markedsføre dig. Har du i forvejen et logo, kan det være muligt at inkorporere det.

Den visuelle identitet er også basis for designet af hjemmesiden.

Med de rette farver, skrifttyper og en overskrift med tagline har du det bedste udgangspunkt for, at hjemmesiden bliver dit professionelle visitkort, når du skal skabe opmærksomhed omkring din virksomhed.